Zakładki

sobota, 5 stycznia 2013

Nowe Postacie ,Nowa Seria

Dowiedziałam się z pewnego bloga ,że są 2 nowe postacie oraz nowa seria zatytułowana "13 Wishes" (po polsku 13 życzeń). Tutaj małe logo:
Teraz postacie ,najpierw FRANKIE:
Następnie moja faworytka DRACULAURA:
No i nasza CLAWDEEN:
Moim skromnym zdaniem wszystkie potworki wyglądają jak takie Królowe ,ale te nowe już nie. Oto nowe postacie: GIGI GENIE:
Jest ona Dżinem. Mnie się bardzo podoba i powiem krótko: CHCĘ TĄ LALKĘ!!!!! Dalej jest jeszcze jedna nowa postać nazywa się TWYLA:
Niestety nie wiem jakim jest potworem...Może jakimś duchem ,bo ma takie szare ręce...No nie wiem ,nie ważne ,ważne że są jeszcze jakby domki ,no może nie domki ale mebelki na pewno. Nie przedłużając oto one:
Wydaje mi się ,że to jakaś wysepka należąca do Cleo ,ale nie jestem pewna . Jest jeszcze taka jakby kafejka:
Chociaż bardziej lubię Draculaure bardziej mi się podoba wysepka Cleo. O rany zapomniałam dodać jeszcze paru postaci . Jest jeszcze SPECTRA:
LAGOONA:
HOWLEEN:
Wg mnie Howleen jest śliczna .Dalej jest ROCHELLE:
Jest jeszcze jakaś chyba kuzynka Lagoony
No i jeszcze jakiś sklep czy co?
I jak podoba się? A i sorki za te adresy  internetowe ale nie znalazłam innych...

3 komentarze:

  1. Mogę być wspuł-właścićelką bloga?!
    E-mail: wiktoria.wisniewska.2003@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze: To nie kuzynka Goony tylko Goona.
    Po drugie: Twayla to córka naszej ulubionej Buki z Muminków 0.0

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i z góry przepraszam za spam, ale pragnę cie zaprosić na jedyny i niepowtarzalny blog MH gdzie to własnie ty możesz napisać swoją historie życia w Straszycełum. Tu wszystko moze się wydarzyć. Kto wie. Może spotkasz swoją niepowtarzalną miłość? zdobędziesz nowych przyjaciół lub zaciętych wrogów? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to zapraszam na http://pl-monster-high.blogspot.com/ . Proponuję także sojusz!

    OdpowiedzUsuń