Zakładki

sobota, 29 grudnia 2012

Nowa gazetka!

Kolejny numer prenumerowanej prze ze mnie gazety czyli : Monster High Upiory Z Klasą! A więc na pierwszej stronie mamy spis treści ,powitanie oraz pokazany prezent (możemy to pominąć) następnie mamy opis Rochelle Goyle:
można to zobaczyć na stronie MH ponieważ raczej tego nie przeczytacie...później przedstawiają nam nauczycieli straszyceum:
dalej jest komiks pt.: "Horoskop":

tu tez się raczej nie doczytacie a nawet nie dojrzycie ponieważ to zdjęcie mi nie wyszło (tak robiłam je sama więc proszę o nie kopiowanie). Jeszcze dalej jest Quiz :
następnie jest kolejny komiks pt.: "Magiczne skutki uboczne" :
dalej "Ostatni ryk mody" Clawdeen i Draculaura :
jeszcze dalej mamy plakat ,ale go nie sfotografowałam ponieważ jest on w pionie a nie mogę zdradzić mojej tożsamości... ale plakat jest z Abbey . Dalej mamy "KREA- torium" i niesamowicie słodkie opakowanie ,ale tego też nie sfotografowałam ponieważ nie było nic ciekawego w tym kreatorium a na kolejnej stronie reklama toaletki Draculaury i skutera Ghoulii. Następni jest pamiętnik Rochelle ,to już zfotografowała :) :
dalej łamigłówki i "Twój pamiętnik...":
dalej znów Quiz i reklama filmu "Strażnicy Marzeń":
później "Monstrualna rozrywka" :
następnie horoskop:
Później była już tylko reklama następnego numeru i poczta . To na tyle . A wy macie ten numer?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz